Thursday, April 28, 2016

انتقال عکس و فیلم و اطلاعات از Android به iOS با Move to iOS



move-to-ios


در این پست میخواهیم برای شما کاربران عزیز اپل کارت نحوه ی انتقال عکس و فیلم و اطلاعات از Android به iOS با Move to iOS را اموزش دهیم که کاربران زیادی با این مشکل مواجه هستد. امیدواریم بتوانید از این اموزش نهایت استفاده را ببرید.

شب گذشته نسخه نهایی و اصلی iOS 9 در دسترس کابران قرار گرفت. در iOS 9 شاهد افزوده شدن امکانات بسیاری هستیم که در این میان امکان انتقال اطلاعات از دیوایس اندرویدی به دیوایس iOS یکی از برترین ویژگیهای آن بود. ما در بررسی تخصصی iOS 9 به این ویژگی اشاره کردیم!

شب گذشته همزمان با عرضه نسخه اصلی iOS 9، اپل اپلیکیشن Move to iOS را نیز در Google Play Store منتشر کرد. این اپلیکیشن تمامی موارد لازم برای اسباب کشی از دیوایس اندرویدی به iOS را فراهم می کند.

به کمک این اپلیکیشن می توانید اطلاعات زیر را به iOS منتقل کنید:

- Contacts
- Message History
- Camera Photos And Videos
- Web Bookmarks
- Mail Accounts
- Calendars



 

کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. برای شروع کار کافیست Move To iOS را اجرا کنید و اطلاعاتی را که قصد انتقال آنها را دارید، انتخاب نمایید. سپس به کمک دیوایس iOS خود و قابلیت موجود در iOS 9 دیوایس اندرویدی که مجهز به Move To iOS می باشد را بیابید و تحت شبکه WiFi خصوصی اطلاعات را منتقل کنید.

توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید دیوایس اندوریدی شما دارای Android 4.0 و بالاتر و همچنین دیوایس iOS دارای iOS 9 باشد!



دانلود آهنگ , دانلود , آهنگ , دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم خارجی , نوحه , دانلود نوحه , دانلود مداحی , مداحی

انتقال عکس و فیلم و اطلاعات از Android به iOS با Move to iOS




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.